'T is Maan

Catspam

Sorry hondenliefhebbers maar vandaag weer even een blogje over mijn mannen. Of eigenlijk mijn jongens, met 11,5 week jong ben je natuurlijk nog geen man.

Sinds afgelopen weekend hebben we een papierbak in de keuken staan. Het is een gevlochten mand en officieel is het een wasmand, maar bij ons is het dus een papierbak. Luke en Skywalker vinden uiteraard dat het een kattenbed is in plaats van een papierbak.

IMG_3023
Perfecte plek om te slapen die papierbak!
IMG_3012
Ze liggen er heerlijk bij!

Het leuke aan Luke en Skywalker is dat ze me overal achtervolgen. Als ik thuis kom dan word er altijd eerst geknuffeld want anders blijven ze miauwen. Ik heb al meerdere keren gehad dat ik tijdens het koken met mijn pannen naar de eettafel wilde en struikelde over de jongens. Overal waar ik ben, zijn zij. Het is heerlijk thuiskomen wetende dat ze je bij de deur al opwachten.IMG_2976

Buiten het feit dat ze super lief en schattig zijn, zijn ze ook enorm lui!

En ze zijn druk, heel druk! Vooral in de ochtend als wij proberen te ontbijten en als we net uit ons werk zijn. Ook als wij op bed liggen hoor ik ze door de woonkamer rennen. Luke is gek op muisjes, en dan vooral die met veertjes eraan en Skywalker vind balletjes met rijst erin helemaal het einde!IMG_2978

En verder zijn ze gewoon heel fotogeniek!

Fijne woensdag!

3 gedachten over “Catspam

Geef een reactie

