'T is Maan

Run run run

Na de laatste hardlooptrainingen in de volle zon, lees; 28 graden om 21:00 uur.., heb ik gisteren ook weer een rondje gelopen. De eerste drie kilometers kon ik mijn draai niet vinden. Ik liep belachelijk slordig en al mijn gewicht leek in mijn voeten te zitten. Na het drie kilometerpunt vond ik (eindelijk) mijn houding en heb ik daarna nog 2 kilometer lekker doorgelopen.

Ik woon in een nieuwbouwwijk dus mooi lopen is het daar niet vandaar dat ik altijd eerst de wijk uit loop voordat ik ga hardlopen. Ik woon praktisch achter de bloemenveiling en daar zijn veel laantjes met mooie grote woningen en veel groen. Je kan hier heerlijk lopen en ook nog enigszins in de schaduw, wat een pluspunt is met het warme weer. Daarbij is vrijwel alles geasfalteerd wat ik heel fijn lopen vind.

De eerste drie kilometer waren dus een beetje onwennig maar daarna besloot ik de ‘snelbinder’ over te lopen. Dat is een fietsbrug die over een rotonde heen gebouwd is. Je gaat eerst stijl omhoog om daarna weer stijl naar beneden te lopen. Ik wilde altijd al eens over die brug lopen dus ik kreeg daar best veel energie van waardoor mijn houding vele malen beter werd. Vanaf die brug kan ik in de verte mijn huis zien, daarbij kan ik over een best groot gedeelte van Naaldwijk heen kijken wat ik erg mooi lopen vind.

Ik moet zeggen dat mijn loophouding nog wat aandacht verdient maar verder ben ik heel tevreden over mijn run van gisteren. Het was warm maar ondanks dat heb ik toch 5 kilometer kunnen lopen πŸ™‚ Op naar woensdag want dan staat er weer een nieuwe training gepland.

Geef een reactie

