'T is Maan

Catspam 2

Ja hoor het is weer tijd voor wat catspam. Even weg zwijmelen bij de twee mooiste, liefste en leukste mormels van het westelijk halfrond *uhhhm van de wereld*.

Vorige week was het aan het bliksemen in het prachtige Westland. Mijn katten vonden dit helemaal niet zo leuk en wilde alleen maar bij het baassie zijn!

Opeens waren Luke en Skywalker ontzettende schootkatten en gek genoeg is dat daarna niet meer veranderd. Ze komen nu regelmatig even op mijn schoot liggen, vooral als ik een netflixserie aan heb staan. Je lang en vragend aankijken vanaf een afstandje kunnen ze ook erg goed *smelt*.

Luke en Skywalker mochten voor het eerst naar zolder! Ik dacht dat ze de open trap eng zouden vinden maar ze rende er zo overheen. We hebben al een aantal keren tijdens het boodschappen doen de woonkamerdeur open laten staan en tot nu gedragen ze zich prima. Als we aan het werk zijn blijven ze nog in de woonkamer. Ik zou me teveel zorgen maken als ze het hele huis al door mochten, wat nou als ze toch van die trap vallen?

Ze klauteren die zolder over alsof ze nooit anders gedaan hebben. Heerlijke avonturiers zijn het!

Ze zijn ook erg behulpzaam. Zo hielpen ze mij bijvoorbeeld met de was.

Skywalker sliep naast zijn bedje.. Logica van de kat..Β IMG_3091

En dan hebben we nog de “poging tot mooie foto’s maken op een schattige blauwe handdoek..” Tja het blijven katten hΓ©.

Voorlopig hebben mijn jongens wat extra zorg nodig.. Ze worden geplaagd door een gevalletje ‘diarree’.. De dierenarts is ingelicht en ze krijgen de nodige zorg. Geen paniek, ze worden weer helemaal beter πŸ™‚ Voor nu liggen ze vooral op de bank te hangen.Β IMG_3070

Fijne dinsdag allemaal en een knuffel van Luke en Skywalker!

3 gedachten over “Catspam 2

Geef een reactie

