Breien

Aan de brei

Het weer word beter, er word meer buiten gezeten en wat is er nou leuker dan buiten breien? Niks toch?

Ik ga gestaag, maar langzaam verder met mijn kussen.. Ik heb een bodyguard ingehuurd voor als ik aan het breien ben. Michael heet hij haha. Als ik brei probeert hij de katten op veilige afstand te houden. Is nogal veel geduld voor nodig want Luke en Skywalker snappen niet dat de wol NIET is om mee te spelen..

Maaaaaar ik ben nu op driekwart denk ik, nog even doorgaan dus en hij is af! Ik vind hem nog steeds zoooo mooi! En de wol breid echt nog steeds top. Wel kom ik tot de conclusie dat 18 bollen zwaar overdreven was.. Ik heb er nu (dacht ik) 4 bollen in zitten. Heb dus hooguit 6 bollen nodig voor één kussen. Maar aan de andere kant is de wol zo mooi dat ik er gewoon nog iets anders mee ga maken. Een dekentje voor de katten misschien? Ze liggen nu namelijk steeds onder mijn dekentje te slapen. Sta ik even op voor een glas drinken ben ik meteen mijn plek en mijn dekentje kwijt.

Toch wil ik gaan proberen wat avondjes in de week te pakken om wat toeren te breien. Nog de laatste loodjes! Ik had nooit gedacht dat ik breien zo leuk zou vinden!!! 🙂

Een gedachte over “Aan de brei

Geef een reactie

